logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۸۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول هیأت دختران انقلاب زنجان خبر داد:

اجتماع ۳۰۰۰ نفری دختران در زنجان

اجتماع-۳۰۰۰-نفری-دختران-در-زنجان-
مسئول هیأت دختران انقلاب زنجان گفت: به مناسبت ماه محرم و شناخت قیام عاشورا اجتماع بزرگ دختران به همراه سفره حضرت رقیه (س) در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار می‌شود.

خدیجه رحیمی‌تبار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اجتماع بزرگ دخترانه من دختر حسین‌ام سال‌هاست که در زنجان با حضور پر شور دختران جوانان و نوجوانان به عشق سیدالشهدا (ع) برگزار می‌شود اظهار کرد: در این مراسم پر فیض با اجتماع 3 هزار نفری از دختران نوجوان و جوان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد محبت سید الشهدا(ع) در قلب دختران و معرفی الگوها و مفاخر دینی از دیگر اهداف این مراسم پر فیض است افزود: این مراسم پر فیض روز شنبه 23 تیر ماه ساعت 16 در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود که سخنران این برنامه حجت‌الاسلام سعید احمدی و با مداحی حاج مهدی ژاله‌خواه خواهد بود.

مسئول هیأت دختران انقلاب زنجان عنوان کرد: در این برنامه همه دختران از سه ساله تا 25 ساله امکان حضور در این مراسم را دارند و شعار این اجتماع بزرگ دخترانه «من دختر حسین‌ام» نام‌گذاری شده است.

رحیمی‌تبار ابراز کرد: عشق به امام حسین(ع) در دل و جان مسلمانان نهاده شده است و بهتر است جوانان انقلابی مخصوصا نسل‌های جدید انقلاب در راستای شناخت امام حسین(ع) اهتمام داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲